Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2009 22:53 - Най- силната обич
Автор: nadence Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3426 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 16.01.2009 23:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

         Месец и половина си отиде неусетно, отлетя  без никой да усети. Знаехме, че така ще стане, ама ...

Дните изминaваха, докато се виждахме рядко, говорехме  малко и сякаш не съзнавахме колко е хубаво отново да си вкъщи. Сякаш вчера беше 29ти ноември, когато умирахме от студ във Велико Търново, всичко сякаш вчера беше...  А всъщност вчера ти си тръгна. Остана дупката и  мъката, остана празнината, с която бях свикнала да живея от четири години и някакво гадно чувство, че пак  нещо се е объркало, а аз съм безсилна.

         Ревовете и сълзите бяха изблик на всичко, случило се, не само за това, че си отиваш, а за това, че те нямаше четири години, че в много моменти ми се искаше да си тук, че за мен не си само брат, а нещо повече и от баща, че ти си един от малкото хора, на които им пука за мен и че виждам колко ти е гадно...

Налегнаха ме спомените за всеки един път когато си отиваше с голямата и безбожно тежка зелена раница и как сълзите напираха всеки път и в моите, и в твоите очи, как гледах през прозореца как си хващаш автобуса и пак ми се плачеше..., как когато говорехме по телефона разговорите бяха ... изпълнени с мълчание и не знаехме какво да се попитаме освен баналното „Как си?”, зная, така беше защото много имахме да си кажем, просто нямахме сили. Дойдоха и спомените, за времето когато бяхме малки. Е, ти не беше, аз бях. Идваше да ме вземеш от училище ако нямаше кой, търпеше ме когато бях в началото на пубертета и сама не се понасях, помагаше ми по математика... Грижеше се за мен повече от нашите и сега се грижиш... Дойдоха и спомените за рождените дни, когато те нямаше и даже тогава не ми беше весело. Спомних си и последния рожден ден, да.. преди една седмица... странно беше, отвикнала съм да си вкъщи. Снимахме се и осъзнах, че нямаме снимки заедно!!! Та след години тогава как ще си спомняме?

         Всичко се срути върху раменете ми, зная че и върху твоите също. Не ти се ходи, ама сам си го избра не зная защо. Ясно ми е, че и аз някога ще замина от тука, просто ми се искаше да прекараме по-голяма част от живота си заедно.

         Сега се опитвам да не плача и да съм спокойна, да знам че си добре и да приема действителността. Но всъщност ти добре ли си? Как ли си?

         Така се стече животът ни, явно така е трябвало да стане, но съм благодарна на Вселената, че те има и че ме обичаш, дори сигурно повече, отколкото те обичам аз!!!



Тагове:   обич,   най,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. divini - Желая ти успех!
16.01.2009 23:09
Но от опит знам колко боли... и тази болка си е само твоя.. няма кой да ти отнеме част от бремето....и това е хубаво.. боли..но ти си ти.. и ще го наджиееш... Всеки има една несподелена болка..
Желая ти успех!
цитирай
2. nadence - divini, благодаря ти за подкреп...
16.01.2009 23:11
divini, благодаря ти за подкрепата! :) поздрави
цитирай
3. анонимен - lorane
16.01.2009 23:23
Vsqka sulza izplakana ot teb sig e vseki 6tastliv moment koito si prekarala sus strahotniq si brat!Naistina e takuv za6toto ot tova koeto pi6e6 se podrazbira!A teksta e trogva6t!Prosulzih se!
цитирай
4. viki11 - Звучи насилено. Като създадено за ...
16.01.2009 23:47
Звучи насилено. Като създадено за блог.бг. За избрани. БЛагодаря за упражнението!
цитирай
5. nadence - viki, жалко, че не съм успяла да те ...
17.01.2009 00:05
viki, жалко, че не съм успяла да те разчувствам, но не мисли, че написаното е престорено. Който не е изживял болката не знае. все пак блг за критиката. :)
цитирай
6. viki11 - Аз съм изживяла всички болки с малки ...
17.01.2009 00:39
Аз съм изживяла всички болки с малки изключения.
Затова ги усещам.
Казват, че блога е въздух под налягане. Сам си пише, сам си отговаря.
Като използва появилите се няколко писачи за опитни зайчета.

Казва се, нали.
цитирай
7. nadence - viki, не мисли че ти си единствената ...
17.01.2009 00:44
viki, не мисли че ти си единствената преживявала болки. Не на всички живота ни е песен!
цитирай
8. viki11 - Само се защитавам от обвиненията, ...
17.01.2009 00:49
Само се защитавам от обвиненията, че само ти разбираш от болка. И това ли е забранено.

Най-силната обич е тази, която не се срамува от себе си.
цитирай
9. nadence - Не съм казвала никога, че само аз съм ...
17.01.2009 00:54
Не съм казвала никога, че само аз съм изпитвала болка, всеки изпитва, аз само я споделям чрез блога си.
цитирай
10. анонимен - към Viki
19.01.2009 14:13
Вки....доста си се озлобила към хората. Това лъха от всеки твой конентар. Просто престани да псуваш реалността,живота,хората (в частност българите) и се вземи в ръце. Ще бъдеш по-позитивна и симпатична-заради теб самата си.
цитирай
11. анонимен - taka ili inache viki ia chakat shit ...
19.01.2009 22:59
taka ili inache viki ia chakat shit sabitiq... neka si psuva nasam-natam...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nadence
Категория: Лични дневници
Прочетен: 172536
Постинги: 49
Коментари: 162
Гласове: 258
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930