Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2010 23:38 - Смелостта да бъдеш себе си
Автор: nadence Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1970 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.08.2010 23:09


Казват, езикът ми бил остър,

речникът ми- груб,

а поведението, обноските,

на дама не принадлежат!

 

Непокорството ми гнева у тях буди,

неподчинението- уплаха, страх,

защото различна съм от всички други,

не мога да съм като всички тях!

 

Морални лекции те четат ми

без да знаят сами що е то морал,

а лицата им изпити, бледни-

духът в тях се е предал.

 

Страхливците не познават силна воля,

не могат те да разберат,

защото знаят да се уповават, молят,

но силният не могат да го спрат!

 

С измамните си идеали

мене искат да ме обрекат

на живот за тях приличен,

но за мене- чист разврат!


Да бягаш от собствената същност

в името на чужди желания и далечни мечти,

да имаш вяра в нечии излияния,

но не и  в себе си да вярваш в ти!

 

Да искаш себе си да бъдеш,

да обичаш да не се срамиш,

винаги каузата да отстояваш

и да знаеш, че Онези можеш да ги победиш!

 

Да имаш смелост да живееш

далеч от Техните черни окови

и себе си да не разпилееш

сред тези хора безмилостни, сурови!

 

И аз си обещавам да се боря,

едничка срещу вятъра да вървя

дори само със мечтата

и мастилено перо в ръка!



Тагове:   желание,   морал,   окови,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nadence
Категория: Лични дневници
Прочетен: 172983
Постинги: 49
Коментари: 162
Гласове: 258
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930