Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2009 20:44 - Да споделиш самотата
Автор: nadence Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3365 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 29.05.2009 19:17


                И тая нощ не успях да заспя... както предишната, както по-предишната и както няма да заспя и следващата... Погледнах празното легло и се намръщих. Бях приглушила светлината, иначе ми дразнеше очите и ме караше да се чувствам още по-зле. Отворих прозореца и запалих цигара. Поех дима дълбоко в дробовете си. Облекчение.... макар и кратко. Вгледах се в нощта... там в дълбоката гъста тъмнина, където бяха останали светнати едва няколко прозореца от нашата и съседната кооперация. Нормално е, хората спяха.  Чу се кучешки лай, ала бързо затихна. Тишина. Една кола мина по булеварда, скоро след нея още една. И пак тишина. Дръпнах още няколко пъти от цигарата и я загасих нервно в пепелника. Пак погледнах леглото и осъзнах, че не мога да се върна пак в него, ясно беше, че и тая нощ няма да се спи. Не знаех какво да правя... не знаех колко е часа, нито можех да мисля, тялото ми не ме слушаше.

         Облякох си набързо дънки и някаква блузка, взех си ключовете от масичката, цигарите и запалката също. Излязох навън. Огледах се и чак сега забелязах колко е различно всичко в тъмнината, дори познатия вход на блока. Тръгнах така да се каже без цел и без посока. Просто вървях и се опитвах да избягам от нея. А тя сакаш ме догонваше, беше все по-близо и по-близо, аз нямах сили да се спася... Самотата идваше. Безмилостна и безскруполна. Няма как да избягам нито от нея, нито от себе си, това добре го знаех. Единственият начин беше да се боря с тая проклета самота... ама сама ли да се боря?

         Продължих да вървя със зареяния си поглед и съзнание, изпразнено от мисли. Не знам защо изведнъж започнах да тичам по алеята на близкия до вкъщи парк. Запъхтях се. Спрях да отдъхна за момент. Продължих след малко да крача спокойно и пак запалих цигара. Беше тъмно, улично осветление почти нямаше, но аз не се страхувах... не ми и пукаше.

         Не осъзнах изобщо как се случи... от къде изникна тоя човек, че се сблъскахме.

-Госпожице, добре ли Сте? Съжалявам, но просто не Ви видях в тъмното.

-Ами, май съм добре... леко замаяна се чувствам, ама цял ден съм така. – мъжът ме задържа да не падна. Имаше силни ръце. Двамата продължихме по алеята. –Странно ми е... мислех, че съм единствената, която е тръгнала посред нощ из парка да търси избавление от самотата.

-Е, явно не сте... просто се чувствах зле... апартаментът и празното легло ме потискаха... реших да дойда тук да се поразходя... не подозирах, че има някой като мен... някой толкова самотен...



Тагове:   парк,   самота,   непознат,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Добре си описала състоянието. С...
14.04.2009 20:48
Добре си описала състоянието. Самотата просто споделя, когато човек има сърце за да я сподели.
цитирай
2. nadence - Ами. . . най-добре да я споделяме, ...
14.04.2009 20:59
Ами... най-добре да я споделяме, друго не ни остава. :):)
цитирай
3. cefulesteven - Иначе ще я намразим, а самотата е ...
14.04.2009 21:03
Иначе ще я намразим, а самотата е една уникална ценност, от която и вдъхновение се черпи и човек опознава себе си и по-силна енергия натрупва в себе си, но е ценност само ако бъде споделена.

Преповтарям смислово което си казала, но просто не мога да не се съглася.
цитирай
4. nadence - Че самотата е ценност вече се убедих ...
14.04.2009 21:17
Че самотата е ценност вече се убедих и се замислям дали нямаше да ми е самотно без нея, колкото и иронично да звучи. :)
цитирай
5. lorkata5 - Освен да се борим срещу самотата ...
14.04.2009 21:33
Освен да се борим срещу самотата друго не ни остава!Трябва да посрещнем съдбата си с високо вдигната глава!
цитирай
6. nadence - lorka, посрещаме я, аз поне лично. . ...
14.04.2009 21:35
lorka, посрещаме я, аз поне лично... макар че не е лесно, но важното е да се справим и да не се оплакваме много -много, а да се вземем в ръце. Поздрави. :)
цитирай
7. fenor - Хубаво пишеш...
15.04.2009 08:22
...по-точно добре се изразяваш. С малко думи казваш много. Може би се дължи на цифрата за която споменаваш на друго място. Хареса ми "усъзнах". Има виц в тази дума. Поздрави!:)
цитирай
8. nadence - Благодаря ти, fenor, радвам се, че ...
15.04.2009 20:22
Благодаря ти, fenor, радвам се, че ти харесва стила ми на писане. А това за седмицата може и да се окаже вярно... :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nadence
Категория: Лични дневници
Прочетен: 172521
Постинги: 49
Коментари: 162
Гласове: 258
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930