Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2008 00:21 - Желанията
Автор: nadence Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3420 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 23.12.2008 00:22


Някой ми каза, че ако искаш нещо много силно и си мислиш често за него, то се сбъдва. И аз повярвах. Поисках много неща, вярвах, че ще се случат, живях с мисълта, молех се, не се отказвах и исках да се боря. Но те не се сбъдваха. Накрая ми остана само едно желание. Съсредоточих цялата си енергия и време към него, забравих за всичко останало и дори изпаднах в депресия… защото то не се сбъдна.

       Някой ми каза, че ако на Нова година в 12:00 си пожелаеш нещо, то ще се сбъдне през предстоящата година. Хубаво. Пожелавах си всеки път едно и също, с нестихващо желание и вяра, че ще се случи. Настройвах се да мисля положително и да се опитвам да мисля и за други неща, да не се вглъбявам в проблемите. Опитах… и всяка година си го пожелавах, то не се сбъдна.

       Някой ми каза, че ако на рождения си ден си пожелаеш нещо в момента на духването на свещичките, то ще се сбъдне. И на това повярвах и започнах на всеки рожден ден да си пожелавам едно и също. Пробвах да не се обезкуражавам, да вярвам в себе си и да не обръщам внимание на злобни коментари и прочие. Само пробвах… не се сбъдна.

       Аз принципно си знаех, че ако искам нещо, то с труд ще стане, само - никога! Пробвах и с труд, давах всичко от себе си, стараех се и бях готова на жертви, то отново не се сбъдна.

 

       И след много дълго време, в един тежък миг на отчаяние се замислих, че за всичко съм си виновна аз! Разбира се, че аз съм си виновна! Бях се вглъбила да се самосъжалявам и да си мисля дали би се сбъднало желанието ми и бях забравила какво всъщност искам. Бях забравила идеята, смисъла на желанието си. И когато дойдох на себе си след всичко това осъзнах и нещо друго – аз в действителност не бях направила нищо за да постигна целта си. Бях седяла и мислила, разсъждавала, а на практика нищо.

       Дълго време ми трябваше да прозра желанието си, а и все още не знам как ще го осъществя. Но сега знам какво искам и вярвам, че ще го постигна, защото изцяло зависи от мен!!!

 

       ЕДИТ: Нека оценим това, което имаме и нека се радваме на живота си докато можем, защото после и да искаме няма!!!

 

       ЕДИТ 2: С пожелания на всички да имат повече сбъднати мечти и желания, а когато някое не се сбъдне… нали все пак трябва да има за какво да мечтаем…




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - lorane
16.01.2009 23:36
ako iska6 ne6to tolkova silno kolkoto kazva6 4e gy iska6 zna4i e vuzmojno da se sbadne!Ottam natatak deistva6 ti
цитирай
2. viki11 - Първо, упражнявай си мисълта. Тя ...
16.01.2009 23:51
Първо, упражнявай си мисълта. Тя предопределя бъдещето. Но не е лесно да я владееш. Това значи , да пожелаеш. Със сърцето, с цялата си душа, със съзнанието. И това става твоя цел оттук нататък. То не свършва с пожелаването. И стъпка след стъпка се приближава. Дори и ти да забравиш после за него.
Трудно е, но е вярно. И не искай пари. Не става.
цитирай
3. nadence - lorane, благодаря за подкрепата. ...
16.01.2009 23:59
lorane, благодаря за подкрепата.
вики, това за мисълта е вярно, съгласна съм. Само нз защо реши, че желанието ми е пари, много е далече даже. Пари се изкарват, другото е важно.
Поздрави и на двете! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nadence
Категория: Лични дневници
Прочетен: 172992
Постинги: 49
Коментари: 162
Гласове: 258
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930