Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2009 22:57 - Часовникът и мечтите
Автор: nadence Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2882 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

След бързото спречкване с майка ми си взех портмонето, чантата и якето и тръгнах да излизам. Обух си симпатичните боти с токчета и забързах към ателието на часовникаря.

Последните дни от зимата, може би... Хладно и ветровито. Мрачно, но е средата на март. Май не личи особено.

Стигнах бързо и влязох. Вътре беше познатото момче със вид на възпитан и  интелигентен млад мъж, защото той наистина бе такъв. Трябваше да си купя часовник. Имаше богат избор, пробвах много модели. Всички еднообразни и сякаш не подчертаваха крехката ми китка, а се губеха в нея. Отчайващо. Изведнъж забелязах на последния рафт от стъклената витрина симпатично часовниче със зелено-син преливащ циферблат, интересна верижка и най-важното ... различен от всички останали. Момчето го извади и ми го сложи на ръката. В мига, в коойто се погледнах казах, че това е моят часовник. Купих го.

Прибрах се вкъщи и се замислих. Осъзнах защо съм си избрала именно този: защото бе различен, защото и аз съм такава, явно има искрица в мен, която пламти не като при останалите, която ме прави по-истинска и по –ценна. Понякога ми е странно, когато изпъквам сред другите. А те ако го забележат им става гадно и ги е яд. Трудно е в днешно време да се отличаваш в тълпата, да не си поредният по улицата, сякаш без лице, който е изгубил душата си в търсене на примитивни удоволствия и завист, разяждаща съществото му отвътре. Трудно е да признаеш, че не си поредният.  Чувствата, с които душата ти се пълни , вярата в собственото „аз” , мислите по „невъзможното” и представите за „немислимото” ... същестуват ли те у другите?! А проблемите? Само аз ли се тормозя от тия моите мисли? Отначало си вярвах, че да. Но после, говорейки с околните... май не.  Лесно е да мислиш как едва ли не само ти си мъченик. Всеки се тормози от нещо, всеки има желания. Моите истински желания рядко стават реалност. Нима не ги искам достатъчно силно?! Или просто ме е страх да си осъществя?! Веднага се сещам за една много хубава мисъл: „Преди си имах мечта да си имам часовник. Сега си имам часовник, но си нямам мечта.”

 



Тагове:   мечти,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - До двамата анонимни
19.03.2009 14:47
Много сте груби, а говорите че тя е изрод и нещастница. Оставете хората да пишат, да изливат себе си, да страдат, да бъдат различни. Като не ви харесва, просто не четете нейните творения. Всеки ги разбира по различен начин.
Наденце, много тъга лъха от страничката ти и от поста. Но усещам, че в теб дълбоко някъде живее много раним човек, който се държи бунтарски, за да се съхрани. Късмет и повече усмивки и добро настроение!
цитирай
2. nadence - Изтрих няколко коментара, защото ...
19.03.2009 19:21
Изтрих няколко коментара, защото бяха обидни, не мисля, че тук е мястото за това. На който не му харесва да не чете!

А към теб анонимен, благодаря! Може би си напълно прав като казваш, че съм раним човек, който се държи бунратски за да се съхрани; не си първият който ме определя така и започвам да се замислям. А за тъгата, която лъха от поста и от блога- може би е така, но тя е истинска... нищо, все някога ще отмине. Мерси за коментарчето и поздрави. :)
цитирай
3. sunray - Nadence, просто се опитай да съх...
24.03.2009 23:43
Nadence, просто се опитай да съхраниш себе си, без да се лишаваш от всичките радости, които, сигурна съм, предстоят:) Можеш да се съхраниш такава, каквато си като се усмихваш, търсиш хубавото и доказваш на себе си, че нищо не може да те събори. Не си ми искала съвети, но все пак. Дано съм била от полза. Късмет!

П.С. горния коментар беше мой, но не бях си влязла с потребителското име:)
цитирай
4. nadence - Благодаря ти sunray, най-вече за ...
25.03.2009 19:17
Благодаря ти sunray, най-вече за съветите. Зная колко си права наистина, само е малко трудно всичко на практика, но разбира се, не е навъзможно. Поздрави. :)
цитирай
5. lorkata5 - Nadence, като си помосля колко тъга ...
26.03.2009 21:19
Nadence,като си помосля колко тъга има в станиците ти........................на мен ми става много мъчно.Може би и в мен има такава,но в край на сметка всички трябва с вдигнати рамене да приемем съдбата си и да търсим щастието в друг човек,колкото и невъзможно да е това.Може би този човек не е за теб. (убедена съм,че има някое момче)Опитай се да намериш човек,който те заслужава!Поздрави!!!
цитирай
6. nadence - лорката, мерси за милото комент...
26.03.2009 21:43
лорката, мерси за милото коментарче, тъгата я има, ясно е, друго освен да се боря с нея не ми остава. А дали има момче или няма.... няма значение.... а ми писна от хора, които не ме заслужават, но ми писна и да търся Онзи, който ме заслужава. :) поздрави.
цитирай
7. lorkata5 - Желая ти успех и дано скоро тъгата да ...
26.03.2009 21:46
Желая ти успех и дано скоро тъгата да е само лош спомен!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nadence
Категория: Лични дневници
Прочетен: 172988
Постинги: 49
Коментари: 162
Гласове: 258
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930